Smink-köp

Jag är i lite smått behov av smink just nu då jag tagit slut på mycket av det jag använder. Det blev lite ebay-shoppingsmink för första gången. Ska bli spännande att se hur det går. Allt är självklart helt nytt och inplastat.

image5575

Köpte varje grej från olika säljare. Det blev en creamy eyeshadow från Loreal. Min highlighter är slut och jag är nyfiken på cream-ögonskuggor så det fick bli en sån. Vann den för 13kr. Jag köpte också en rosa blusher från Maybelline för 26kr, en Maybelline New York-mascara för 26kr och en Cliniqs smink-borttagning för 21kr.

Får se när jag får hem allt! Nu är det bara en foundation som behövs.

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Madde

hur mkt får du betala i frakt ungefär på det du köper på ebay? tillkommer tullavgift också?

2008-04-04 @ 14:40:06



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0