Studentfin för hundra år sen ^^

Allt detta snack, planering och fixande inför gummornas student har fått mig att bli minst sagt nostalgisk. Tänk, för 6 år sedan stod jag själv där, förväntansfull inför det kommande livet. Kan inte förstå att 6 år har gått.

Letade efter passande bilder till deras studentplakat och ramlade över bilder från min egen student. Åh, vilken fin dag det var.

image5826
Jag med min närmsta gymnasietkompis Kinga.

Ja, tiden går, livet går, allt ändras och framtiden skapas.

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Kinga

haha ja nostalgi kan man säga... jag började gråta när jag såg bilden.. 6 år e en livsstid nästan. jag kan inte förstå att de redan e dags för emma...

2008-04-25 @ 16:40:49



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0