Tisdag

Nu ska jag iväg till vårdcentralen och ordna nytt P-piller recept. Varför kan man inte få livslånga recept? Så himla jobbigt att behöva gå dit varje gång för att få ett nytt. Men solen skiner och vädret ser riktigt härligt ut! Ska bli skönt med en vår-promenad!

image5855


Sen ska jag till stan och spendera ett av mina presentkort som jag fått från Gratis Bio som jag skrev om för ett tag sedan. Anmäl er och börja samla gratis-poäng! Man kan få presentkort nästan överallt och det enda man behöver är att registrera sig på gratis-sidor och klicka fram sig lite på olika sidor. Perfekt ju!

image5856


Kram Liza

Kommentarer
Postat av: bitte

nice

2008-04-29 @ 15:02:20
URL: http://blondiesliv.devote.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0