Torsdag

Godmorgon :)

Idag vaknade jag av klockan, brukar alltid vakna av mig själv några minuter innan min klocka ringer (skumt?) men jag har varit så trött dessa dagarna.

Om en halvtimme ska jag börja traska till skolan. Jag har världens härligaste promenad dit. Går genom hela malmö's gågata fram till Centralstationen där jag väntar på min klasskamrat Hillevi, sen bär fötterna oss genom hamnen med koggbåtar, fyrar, broar och dylikt. Solen gör det så sommrigt då.

tror jag ska fota lite, hmmm?

Längtar till helgen. Jag ska gå ut, Ha myskväll med Sebastian och träffa bror och systrar i stan & äta/shoppa :)

Vad händer idag? det är frågan.. Jag ska iafl göra den onödigt tuffa Historialäxan till Fredag, sen får jag se vart fötterna bär mig.

Ha en solig dag.
/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0