08/08-08 kl 08:08

Den åttonde i åttonde tvåtusenåtta klockan nollåtta nollåtta.
Enligt många fanatiker så skulle världen gått under för 2½ timme sedan men GUESS WHAT :D vi lever fortfarande!
HALLELUJA, haha.

Jag skickade för säkerhetsskull lite sms här o var om det nu skulle vara så att planeten jorden i princip skulle sprängas av tiden :) :) :)
Nämen jag är inte så troende på just sånt där, det känns lite väl långsökt.

Idag är det Fredag och jag är glad. Jag har världens bästa liv, kom o tänka på det precis. Har precis allt man kan önska sig.

Vad som händer ikväll får vi se, jag är lite sugen på o ta det lugnt. Hade världens mysigaste och ensammaste dag igår. Jag kom hem från jobb, tog en dusch, la mig i min säng (nybäddad o luktade gott), satte igång fläkten bredvid mig på lite lugna vindar, tog fram ett marabou, lite äpplejuice med isbitar i och njöt framför Simpsons. Sen slocknade jag en stund o vaknade helt utvilad. Det är för sånna stunder man lever ^^

Ha en underbar dag
Kram / My

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Skönt att du trivs med ditt liv.....Älskar Dig!!!



Mamsen

2008-08-08 @ 12:16:38
URL: http://www.metrobloggen.se/puzzelbiten



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0