Dagen

Förlåt för den dåliga uppdateringen :)

Vi har haft fullt upp hela dagen och har haft annat än bloggen att tänka på ^^ Först jobbade jag och sen kom min söta vän på besök hos systrarna och mamsen. Hon praktiskt taget bodde hos oss i gymnasiet så mamma har saknat henne så, haha. Vi tittade på en film som vi spelat in på gymnasiet. Herreguuud säger jag bara!

Finns det ngt bättre än att minnas? Jag får lite ont i magen av alla minnen. Det liksom sticker nånstans långt inne. Vilken tid, vilka människor vi var, vilka saker vi gjorde... Får man nånsin i livet så kul igen som man hade det när man var 17 år??

Tur att man minns iaf och att man varit med om så många minnesvärda saker...



Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det var så roligt att träffa Kinga igen efter alla dessa år!.....



Kram/Mamsen

2008-08-11 @ 22:07:10
URL: http://www.metrobloggen.se/puzzelbiten



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0