Designer-nalle

Karl Lagerfeldt fick i uppgift att designa ett mjukdjur åt Nieman Marcus. Resultatet blev en nalle skrämmande lik... han själv! ^^



Likheterna är slående och man behöver inte fundera på vart han har fått inspirationen från :) Men liksom, varför inte! Om man ändå får fria händer så hade jag också gjort en liten mini-Liza med rosa tyllkjol och klackskor, haha!



Nallen kostar dock 1500dollar, ca 9000kr! Den är i begränsad upplaga och kommer endast att göras i 2500 exemplar. Just det, den börjar inte säljas förrän i September för er som är sugna. Ja, Karl Lagerfeldt´s nalle alltså. Än så länge har ingen riktigt nappat på min extremt snygga nalle. Jag kan ju säga att den skulle ha kostat bra mycket under 9000kr iaf! Jag är ju inte den som är den :)

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: mamsen

Ha ha...Liza....har du inget annat att göra än att knåpa ihopa minilizor!!!!!.....Ha ha ....men den var söt i alla fall!!!!!

2008-08-28 @ 10:46:29
URL: http://www.metrobloggen.se/puzzelbiten



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0