Fredag

WOHO! fredag, gott folk!

Även om jag är fast typ exakt hela dagen på jobb under soltimmarna så är jag glad ändå :)... attans. Ibland vill man bara vara sjuk för att kunna njuta medans man kan. Man lever bara en gång?..

Hörde att Liza redan fått mitt hår hemskickat! Sjukt snabb leverans. Skcikade in pengarna tisdagkväll och fick det Onsdagmorgon, förstår inte hur det gick till, men jag klagar inte :D
Håret ska vara jättefint, 50 cm långt, tjockt o underbar kvalite. WOHO!

Vad händer idag? Inte så mycket, slutar som sagt halv elva... hinner inte ens tänka ut planer för att kunna sysselsätta mig så sent :)

Nu ska jag fixa mig. Ha en solig dag ni som kan!

/ My


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0