FREDAG!!

äntligen är det min favoritdag på hela veckan ^^ tror inte jag är ensam om att ha den som favorit heller..

Nu har malmöfestivalen börjat och jag har utsikt till tivolit från mitt sovrumsfönster. Älskar ljudet som kommer från skrikandemänniskor och musiken från karusellerna. Hela malmö börjar leva igen känns det som.

Ikväll jobbar jag natt o slutar elva. Får se vad som händer senare. Jag ska inte festa eller dricka något uppfriskande iafl. Det sparar jag inför imorgon då lisa har fest :)

Ouww vad jag älskar att bo centralt när sånt här händer. Det är verkligen en speciell känsla.

OCH ALL MAT !!! shit, glömde nästan o nämna det. Mamma ger oss alltid pengar för hela veckan ungefär så vi kan handla det vi är sugna på. Jag har mitt favoritkina-stånd som jag nog måste besöka igen :)

Viva La Malmö (som coldplay hade sagt ^^)

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0