Freeeeeedag

Härliga härliga fredag!

Sista dagen på jobb, sista dagen att gå upp rysligt tidigt och sista dagen att frysa ^^ (för ett tag). Har semester tills jag hittar ett nytt jobb. Har redan ett på gång. Måste ha variation annars dör jag.

Igår hade jag en underbar dag med Sebastian. Vi stack och åt langos, grillspett med tzatsiki, munkar, lakritsremmar, slushice och annat gott. Sen såg vi Floggy Molly (eller vad dom nu heter) på stortorget en stund innan vi stack till 60tals tältet där ett band spelade och var grymma.

Hämtade även ut våra tågbiljetter till coldplay :D var lite nervös när sj ringde mig på mobilen för ett par dagar sedan (men som tur var så skulle dom bara meddela att tåget blir lite tidigare än förväntat).

Idag väntar Malmöfestivalen med mina flickor. Ska äta något gott (som vi alltid gör), förfesta och kankse sätta oss i något öltält? Vill gärna sätta mig i Jazz-tältet, vet att moa är på också :D Finns inget mysigare än o höra på sån musik o snacka. RnB/Hiphop är verkligen inget för mig.

Nu börjar snart jobb igen.
Ha en bra dag allihop!
Kram
/ My

Kommentarer
Postat av: moa

jaaa det är jag på :D:D:D sen vid 10-11 så drar vi och dansar till jag vill vara din margareta :D:D:D:D LÄNGTAR TILL IKVÄLL!:D hoppas halv sju blir bra, vi hörs på msn senare:* njuut nu av de sista timmarna på jobb :D

2008-08-22 @ 13:10:46



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0