Gårdagen

Vi var ju ett gäng igår som gick på festivalen och åt gott, samt gick och såg den nya Batmanfilmen, The Dark Knight.



Det var en riktigt mysig kväll! Filmen var jääääätte bra! Jag, som inte hade någon aning om vem Batman var (trodde till och med att han var Fantomen, men det är en helt annan historia, haha) var helt såld på filmen när jag gick därifrån!

En film ni absolut måste se!

Det var hemskt att se självaste Heath Ledger i sitt esse!! Tänk vilka priser han hade fått om man fortfarande hade levt! Fruktansvärt att tänka på.. Han var grym som Joker! (RIP)



Jag i kön till biljetterna:
- Är Batman han med den blåa dräkten och randiga kallingarna?

Haha!

Visst är det en viss likhet? Jepp jag har levt halva mitt liv med huvet i en tunna om man inte ens vet vem Batman är, haha! Men det bjuder jag på ^^



Tighta kallingar, ögonmasker, åtsittande midjeskärp. Ja, likheterna är slående!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Kinga

Jag visste inte ens att Heath var med i den filmen. hemskt öde...puss

2008-08-20 @ 13:43:24
URL: http://accesstobeauty.blogg.se/
Postat av: Louise

Antar att du inte sett förra filmen, Batman begins? Om du gillade The Dark Knight, måste du ju se den också! Också sjukt bra! Christopher Nolan har gjort båda och Christian Bale spelar Batman i båda!

2008-08-20 @ 17:02:18



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0