Torsdag

Härliga Torsdag! Idag är jag bara sådär äckligt lycklig.. liksom bara rakt igenom glad. Jag vaknade o rullade runt i sängen med ett leende på läpparna. Klockan var olidligt tidigt, mina kläder var i tvätt, håret var allt som det inte skulle vara men själva jag var helt oberörd :) och jag vet precis varför.

Innan var det många motgångar, usch o fy. Nästan lite för många motgångar o hinder. Fast när man tänker efter så var det just det som gjorde det seriöst. Så många likheter gjorde det nästan oundvikligt för att inte fortsätta? Hur ofta hittar man det i Sverige? :)

Okej inte många som fattar vad jag babblar om :)..

När jag kommer hem så ska jag ringa Sebastian o prata strunt med honom, sen tar jag mig en tupplur. En riktigt rejäl middagslur, det var längesedan.

Ha en underbar dag!!

Kramar
/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0