Hårfärgning och löshår

Jag har fått en del kommentarer om att ni ville se mitt nya löshår från Jessica Simpsons Hairdo in action!



Jag har inte velat visa det innan för att min egen hårfärg inte varit som löshåret. Nu är det dock klart och jag älskar det! Kinga färgade mitt hår med Natural & Easy från Schwarzkopf, nyans 580.



Håret innan färgningen var väldigt orange/brunt:



Här ser ni både efter färgningen och innan löshåret:



Här har vi med löshåret:



Älskar det! Lockarna på löshåret är precis som mina egna lockar! Man kan knappt se skillnaden på mitt hår och på löshåret.  Rekommenderar det verkligen!

Jag har skrivit ett inlägg om säljaren innan, HÄR har ni det. Jag fick betala 380kr inklusive frakt bara! Säljaren är väldigt seriös och jag hade håret på ett par dgr!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: - PiggyLotten, Elin

gud, vilken skillnad! :) fint!

2008-08-16 @ 14:27:23
URL: http://piggylotten.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0