H.I.M

Jag har en väldigt spridd musiksmak. En allätare med sina gränser kan man nog säga :) Dansband och klassiker som "I will always love you", "Eye of the tiger" "Grease Lightning" och sånna låtar får man aldrig höra från mina högtalare. Jag förstår inte hur man kan lyssna på sånna låtar bara sådär randome, haha jag är nog konstig! För mig ska det vara annorlunda låtar som inte folk känner igen, sing and songwriter eller indie-musik. Mina svagheter som är på helt andra plan är min kärlek för Frank Sinatra och grupper som H.I.M. Finns inget mysigare än att sätta på Frank, Nat king cole, Barry White när man ska göra vid sig på morgonen.

Här bjuder jag på en låt som har fastnat i mitt huvud med gruppen H.I.M.

'
H.I.M - Join me

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0