Lite solhud

Jag har verkligen jobbat vaaaarje dag sedan det blev varmt och soligt! Det är helt otroligt. Jag har verkligen inte solat ute sedan innan Kim&mys student. Jag jobbar från 9-19:30 så det har inte blivit av varken före eller efter heller.

Nu känner jag dock hur grå och blek jag är. Jag är för snål för att sola i solairum och det hade behövts en heeel del besök för att få färg på denna kropp :)

Därför klickade jag hem ett par spray-sun-servetter precis. Vi blev sponsrade förra året av dom med en sprayflaska och servetter. Jag fastnade direkt för servetterna! En jätte fin och jämnfärg nästan direkt!



En bunte med sådana är därför på väg hem till mig nu. Nu jäklar ska jag inte känna mig som jag kommer från Nordpolen längre :)

Det är fraktfritt och dom går bara på 20kr styck :) HÄR kan ni köpa dom.

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Kinga

Haha jag trodde jag var den enda som kände mig fis blek...

2008-08-04 @ 22:39:18
URL: http://accesstobeauty.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0