Lördag

gles uppdatering I know!
idag har jag varit en runda i stan och försökt hitta lite kläder till ikväll.. ska ut på bar och sedan till wonk med en tjejkompis.
men hittade verkligen ingenting..

har suktat efter en klänning ifrån gina tricot men den är tydligen så ny att den inte har kommit ut än..
åhhhh!!
finns i svart eller röd.. den är som ett fodral och urringningen är som ett hjärta.. underbar verkar den, fattade inte hur man sparade på hemsidan bara! haha ..
hoppas forever 21 kläderna hinner komma denna veckan.. liza ska ju ha fest lördag och jag vet inte vad jag ska ha på mig.
eller jag tror jag vet, det måste vara den dyraste och finaste klänningen jag äger.. uppdatering angående den kommer senare i veckan.

nu kallar mamma, ska ner och grilla.
ha en fin lördag / kim


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0