Måndag

Måndag måndag måndag. Min allra sista Måndag på jobb, skönt o sorligt på samma gång :)
Har inte haft något sommarlov så ska bli skönt med lite ledighet nu.

positivt med måndag : Jobbar dagskift, hittat mitt halsband som försvann i Fredags, Varmt på arbetsplatsen, Glad inför den kommande utlandssemestern med mina flickor, skjuts hela veckan av arbetskamrat = kan sova 1h och 20 min extra.

negativt med måndag : Det är måndag överhuvudtaget, vaknade med halsont (halsfluss?), glömt ta p-piller så har magont, ovisst läge inom vissa privata delar i mitt liv.

Nu kan jag inte komma på mer, men mer positivt än negativt så jag ska vara glad :D

NU ska jag in o kolla "sista minuten"-resor!
Liza, Kim, Jag och Moa ska kankse ta till något varmt land snart? (p.s Nathalie vi vill ha med dig :'( )

/ My


Kommentarer
Postat av: moa

mwaaaaaaa<3 jag vaknade också med halsont och har fortfarande ont bu, måste vara ngt som smittade oss igår:O men jag är glad ändå, främst för varmt land iiiiiiiiiih:*

2008-08-18 @ 10:52:55
Postat av: My

Moa - Jag vet nog vem som smitta oss :O... hahah rätt många orginal efter oss igår :'D. Vi får bli sjuka tsm då och inte enskilt för då blir en ensam. Se nu till o krya på dig älskling <3 MWAA

2008-08-18 @ 12:03:13



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0