Måndag

Efter att ha jobbat nu hela helgen har jag en välförtjänt dag ledig. Som jag har sovit! Idag spöregnar det verkligen ute. Skönt, ingen ångest för att man inte orkar pallra sig ut då ^^

Idag står städning på schemat. Inte mycket mer än det faktiskt. Härligt! Imorgon väntar jobb igen så jag ska försöka få lite gjort här hemma.

Jag har inga roliga bilder att bjuda på. Så det får bli några härliga bilder från den underbara staden New York. Åh, tänk att vi varit där! Det känns som ljusår sedan... 2 månader har gått så fort.

vi tre på Top Of The Rocks


Kim i Central Park



My och brorsan på Top Of The Rocks. (han tittar inte på henne även om det ser ut så, haha)

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0