Mist stockholm


Jag var inne o hälsade på mina kära vänner på Mist Stockholm idag när vi var o luffsade. Var en stund hos dom när jag var yngre o praoade så det brukar bli en liten titt då och då :)

Hittade två par skitsnygga ögonskuggor!
120 :- styck (lite väl mycket för min del egentligen men ibland får man lyxa till det, och dom håller en jäkla lång tid)
Och jag var inte den enda av systrarna som inhandlade något fint :)




ett litet sorgset öga, hahaha. Blir aldrig glammigt när man fotar sig själv i spegeln :-) Här är iafl ögonskuggorna på, gryyymt snygga o enkla att sätta på. Tänk till ett par lögögonfransar, MUMS!

/ My

Kommentarer
Postat av: nolan&noah

beundrar headern ..

2008-08-25 @ 17:31:54
URL: http://stockholmsbrudar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan inte du lägga upp någon sminkguide? Gillar din "sotning" på ögonen jätte mkt!!

2008-08-25 @ 19:52:08
Postat av: fia

riktigt fina skuggor

2008-08-26 @ 13:32:54
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: My

anonym - Jovisst kan jag det =D vad kul att någon undrar hur jag gör! Håll utkik!

Kram

2008-08-26 @ 13:34:29



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0