Onsdag

jag är trött, jag är trött jag är trött.

Gårdagen var hur mysig som helst :) Bestod mest av grillspett, tzatsiki, texmexmat, munkar, slushice, moneybrother och gos :)

Nu ska jag sova på jobb. *önsketänkande* hörs senare folket

/ My

updatering : springer in till lunchrummet o nallar läsk o frukt. Håller på o slockna och mina kamrater runt mig skrattar när jag gör mitt jobb blundandes ^^ helt sjukt. Jag som ska iväg idag... är det tänkt. Jag kommer inte kunna stå upp så länge. Moa förlåt, jag är så trött. Jag hör av mig om jag skulle bli piggare <3 detta är absurt!

Kommentarer
Postat av: moa

det är lugnt, varit hemma halva dagen idag för att sova så :D men nu börjar jag bli piggare.. får också se senare :* men hör av dig när du vill, det börjar ju 19 såg jag:) <3333333333

2008-08-20 @ 12:41:52
Postat av: My

Moa - FUuuuuuuusk, jag vill också ha lite egna tiden :') här är det strikt klockan sex som gäller, haha. Snart slutar vi jobb, woho! Ja jag hör av mig älsk, har överlevt nu men måste sova när jag kommer hem o äta o fira mamma lite. <33333

2008-08-20 @ 14:06:19



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0