Smink-shopping!

Det blev som sagt en heeel del shopping idag! Gick därifrån 450kr fattigare men en hel sminkväska full rikare ^^

Vi var alltså på Fyndbörsen idag som ligger på V. Hindbyvägen 14 i Malmö. Det är en marknad för allt inom loppisprylar. Dom har dock en egen liten Bazar (precis som i utlandet) med stånd där dom säljer hudvård, smink och andra skönhetsprodukter jätte billigt! Allt är självklart nytt, plomberat och inplastat.


smygtagna bilder ^^



Handlar man här sparar man 100lappar!

Detta blev det idag:



Jag köpte mascaror till mig och systrarna:



2st Loreal Double Extensions och 1st Loreal Lash Architecte Carbon Gloss.
 ca 50kr styck!



Jag köpte 2st eyeliner från MaxFactor, Masterpiece Glide & Define:






ca 40kr styck!



1st Foundation, Loreal, True Match



ca 40kr



1st Isadora puder (som visade sig vara påtook för mörkt^^)



ca 50kr



1st Puder-rouge från Isadora



ca 40kr



1st solpuder från Loreal, Glam Bronze



ca 50kr



1st rouge från Loreal, Blush Caresse



ca 40kr



1st hårspray från Schwarzkopf, Got2be och 1st Hydrating cleansing milk från Nivea



ca 30kr, respektive 25kr



Anledningen till att jag skriver cirka priser är för att det kan skilja lite grann mellan stånd till stånd och prutandet kan ge olika resultat :)

Vill ni se Kingis shoppingfynd så titta HÄR.

Kram Liza


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Där brukar jag oxå handla ibland, skitbra ställe :)

2008-08-13 @ 21:05:23
URL: http://smultronros.webblogg.se/
Postat av: Tanja

Ert paket ar skickat :)

2008-08-14 @ 00:08:17
URL: http://tanja.webblogg.se/
Postat av: - PiggyLotten, Elin

Ååh, kan ni inte skänka mig alltihop? :) Har föresten en fråga också.. är True match-foundationen bra? Vill gärna prova den, men tycker att den är ganska så dyr (i vanliga ffärer iaf ;) ), och det är ju alltid bra med lite rekommendationer! :) Tack på förhand!

2008-08-14 @ 20:35:15
URL: http://piggylotten.blogg.se/
Postat av: R y d b e r g

åh dit vill jag :D

2008-09-07 @ 13:32:04
URL: http://mariaslya.blogg.se/
Postat av: Louise

Åhh , vad arg jag blir. Mycket av detdär har jag också köpt fast för ca 100-150 :- dyrare :(

2008-09-23 @ 14:13:46



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0