Ta hand om huden

Jag har alltid haft fin hud. Jag har aldrig haft problem med akne, torr eller fet hud som tur är. Men det är ändå viktigt att ta hand om den.

För ett tag sedan köpte jag en skrubb-handske och det är verkligen något jag rekommenderar! 1-2ggr i veckan ger verkligen babylen hud! Jag köpte min på Ica Maxi för 15kr men dom finns i de flesta affärer. :)



För att ta bort smink använder jag mig av Niveas Cleansing Milk. Otroligt bra och man behöver inte ens smörja in sig efteråt!



Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Drömfabriken

Först måsta jag berömma för en jättefin blogg! Älskar headern =)



En fråga om de där vantarna, jag har hört att vissa har pealat sig med dom på torr hud, gör du också det??

2008-08-24 @ 12:54:53
URL: http://toptopnoth.blogg.se/
Postat av: Liza

Drömfabriken - Nej gud nej! Det är inte alls bra för huden. Det är som att torr-raka sig. Huden måste vara blött och sminket ska vara borttaget. :) Kraam!

2008-08-24 @ 21:29:12
URL: http://threeofakind.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0