Tisdag

Hej o Hå allihop :)
Idag är jag trött men glad. Även om jag håller på o slockna vid min station på jobb så håller kvällens planer mig på humör.
Mina töser och jag ska mysa mot kvällen. Har hela lägenheten för mig själv så vi kan hitta på precis vad som helst! Dock blir det inget spec långvarigt in mot natten för 3 av 4 har jobb tidigt dagen efter men man får börja tidigt.

Här är kallt och det regnar tusan. Gick in på aftonbladets-hemsida innan och såg ruggiga bilder på vad stormen gjort. På nått sätt är det mysigt o ligga i sängen när man ska lägga sig o höra det utanför rutorna men igår hade man faktiskt velat vara två.. <3

Hoppas vädret blir finare till Fredag, är meningen att vi ska ut med jobb då o sippra lite :) Hålla tummarna.

Nu har jag precis stängt av min brors hårdrock som spelas konstant ut i hela lokalen och satt på lite Coldplay. Slår vad om att det ger bättre humör hos folket :D

Ha en bra dag! Kram
/ My

(Ser att det kommit kommentarer om Liza's nyinköpa löshår, tyvärr kan inte jag svara på dem för jag har ingen aning :) Men Liza svarar så fort hon kommer hem)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0