mjau


Nathalie, Moa, Jag, Kim

Igår efter att vi stått o frusit rövarna av oss utanför musikhjälpen så bestämde vi oss för att mysa :)
Moa körde oss först till Konsum där vi handlade en gurka var och lite morötter. Måste ha sett suspekt ut?

Vi gjorde dipp och hade det som tilltugg istället för chips. mums!
Sedan satte vi på en film som hette "The Mist" (Dimman).
Den verka spännande tills en tentakel stack fram i rutan och ett monster skulle döda alla i den lilla staden.....

Satte istället på vår nya favoritfilm "Twilight" och spolade fram till de fina scenerna ^^

En jättemysig kväll med mina hjärtan.

Idag ska jag till stan med storebror och systrarna för att hitta de sista julklapparna.
Jag håller på att bli riktigt sjuk så jag håller mig lite i bakgrunden idag.
Känns som om någon river ost på halsstrupen x5 :(

Hejssvejs alla friska människor :)
/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0