Twilight

Jag har precis ändrat ställningarna bland mina favoritfilmer. En säker andraplats får filmen Twilight.

1. The notebook
2. Twilight
3. Sex and the city the movie

Igår bjöd sebastian mig på bio och jag tvingade honom att se denna omtalade film och jag kan säga att jag blev chockad så bra den var.

Jag satt och log, grät och fick rysningar hela filmen igenom. Den är så j*vla bra!
Handlar kortfattat om en Vampyr som blir kär i en "vanlig" människa. Eftersom han är en vampyr och är skapad att döda människor så blir det en kamp för kärleken. Hon litar 100% på honom och han skyddar henne 110% från alla faror.
Sjukt sexig film (om man kan säga så ^^)











NI måste se den! Speciellt Moa och Nathalie. Det är en helt fantastisk film.


/ My

Kommentarer
Postat av: Mia

Det borde typ vara lag att se den haha ;)!



Om du gillade filmen lika mkt som jag, vilket det verkar som ^^, så måste du läsa böckerna! De är ännu bättre :O Är själv på tredje boken nu.. finns bara fyra :S

"Twilight", "New Moon", "Eclipse" och "Breaking Dawn!. På svenska heter de två första böckerna "Om jag kunde drömma" och "När jag hör din röst" =)



Kram // Mia

2008-12-04 @ 17:19:32
URL: http://miaz.blogg.se/
Postat av: Julia

Den är helt underbar :) Har precis börjat läsa första boken, precis lika bra den! Var nog bra att se filmen först... Då kan man ju även föreställa sig "riktige" Edward när man läser, hoho :P

2008-12-04 @ 17:24:35
URL: http://starlas.blogg.se/
Postat av: My

Mia - Oh tack, jag är inte så mycket för att läsa men nu är första gången jag har blivit riktigt sugen. Att det fanns så många hade jag ingen aning om :D Såg att en tvåa höll på att filmas just nu, hoppas det blir film av alla fyra! Kram!



Julia - Jag tänkte det också. Nu kan man ju föreställa sig och kankse bli mer "fast" i boken ;D

2008-12-04 @ 19:33:01
Postat av: Kim

Låter sjukt bra, ska nämligen se den på lördag! :D

2008-12-04 @ 20:37:25
URL: http://kimzor.blogg.se/
Postat av: Tanja

Böckerna är underbara!!! Läs de,

2008-12-06 @ 00:49:56
URL: http://tanja.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0