Dagens bröllops-outfit :)

Idag blir det bröllopsgig för hela slanten. Kul kul! alltid lika roligt att få vara med på två människors största dag! Åh, alla är så glada så förväntansfulla och så tårögda.

Det var svårt att veta vad man ska klä på sig då man inte är gäst men ändå den som får allt blickfång under perioder.

Detta blev det iaf:

image4845

En marin blå top från Vero Moda
En prickig klänning som jag vikt ner till kjol från Asos
Vitt skärp - Vero Moda
Peeptoes från Wedins

Klänningen var jag tvungen att göra till kjol då den var rätt urringad och med mina boobs såg det rätt för avslöjande ut för kyrkan, haha!

Bilden är tagen då jag ännu inte tvättat håret eller sminkat mig. Så fler bilder kommer senare!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Lovise

Gud vilken söt klänning!

2008-02-02 @ 23:41:56



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0