Dagens "lunch"

Då jag vaknade på min lediga dag kl 8:30 av att Posten ringde på min dörr och leverade Kims underbara studentklänning så var det bara att stanna uppe och in i duschen.

Kände mig sen lite fikasugen coh drog ner till systrarna för att äta gott. Fikan blev dock en hel middag då vi var extremt sugna på plankstek Mando! Mums! Dock är jag så mätt nu att jag knappt kan andas.. ^^

Restaurang MANDO är en jätte mysig restaurang med stans bästa planka, helt klart! (vi har testat en hel del^^)

image5059

Här har vi tre väääldigt mätta systrar :)

image5065



Tack för en mysig eftermiddag!!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: - PiggyLotten, Elin

Ni är helt fantastiskt söta alla tre! :) Speciellt när ni är väldigt "naturligt" sminkade, utan röda läppstift och liknande. Ha det bra! :)

2008-02-22 @ 22:31:25
URL: http://www.piggylotten.blogg.se
Postat av: Liza

elin - Naw! Vilken söt kommentar! Tack!! Kraam!

2008-02-22 @ 22:55:57



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0