Fredag

Trött, kall, sjuk, seg... Ja, dom orden sammanfattar nog min långa arbetsdag idag. Såå skönt att vara hemma nu! Medans andra (nedan) ska parta loss ikväll så är jag så glad för att vara hemma med pojkvännen och mysa!

Imorgon blir det dock fest för hela slanten då en i bandet ska ha stor födelsedagsfest! Ska bli riktigt kul!

En sak som dock fick mig på bra humör när jag kom hem och klickade igenom mina dagliga bloggar jag läser, var den nya och slutliga trailern Sex And The City-filmen! Den är ute nu och visar tusen gånger mer vad filmen ska handla om än den lilla teasern som snurrat runt ett bra tag nu!

Klicka HÄR för att se den.

Åh, jag ljuger inte när jag säger att jag fick lite rysningar emellanåt när jag såg den. Vill se den nuuu!

image5103

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Tale

hva er dina dagliga bloggar, Liza?

2008-02-22 @ 19:41:40
Postat av: Liza

Tale - Dom som tillhör mina dagliga besök av bloggar är dom vanligaste så som Englas, Kellys och therezz, alla på blogg.se. Läser också många kändisbloggar som t.ex Perezhilton.com, men min absoluta favorit blogg är Toves blogg om New york som finns på Vecko Revyn! Ja, jag är så löjligt besatt av New york! haha! Kraam!

2008-02-22 @ 22:53:11



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0