Gäsp

Igår var en fin kväll, vi fick beröm för bloggen som fick mig att le resten av kvällen. Musiken kunde ha varit bättre men jag svingade omkring i min prickiga klänning och en stor underkjol som om att jag kunde alla låtar. Var så dum så jag fotade inte..men jag får väl visa er någon annan dag..det där är min favoritklänning så den lär hänga med tills den dag jag inte kommer i den! (ta i trä)

Har drömt en himla massa nu under lovet.. att jag har haft egna giraffer som pussade på mig varje gång jag gick till skolan och som jag matade med stora gröna löv. I natt fick jag för mig att det var olagligt att nysa på offentliga toaletter eftersom att man tar slut på syret då. Whut?? Äh, inga mardrömmar iaf!
Nu ska jag kurera min hals, jag har knappt någon röst idag.. Liza ligger också sjuk så jag anar den skyldiga!

image5114
nä jag hittade faktiskt en bild från förra sommarens studenter!
om ni tycker den är fin redan nu skulle ni se vilken dröm den var med underkjol!


Puss / Kim

Kommentarer
Postat av: h

förstår att ni får komplimanger för bloggen...den är verkligen lovely. Läses minst en gång om dagen. Keep up the good work! :)

2008-02-23 @ 16:57:04
URL: http://tjolanta.blogg.se
Postat av: - PiggyLotten, Elin

Haha, det där om girafferna skrattade jag så högt åt att min bror undrade vad jag höll på med. Vilken gullig dröm! :)

2008-02-23 @ 23:34:04
URL: http://www.piggylotten.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0