Godmorgon!

Idag har jag friluftsdag!!
Det unika är att jag förengångsskull faktiskt ska gå på den ^^

Jag ska ha "Bollywood"-dans vid konserthuset, hahaha.
Bollywood är en massa indiskarörelser och sånt skojj..

Så jag varnar alla malmösdansgolv för i helgen kommer KÄRLEKSGURUN MY att inta scenen! :D

Här har vi min uppvärmningslåt inför idag :
M.I.A - Jimmy (vet att liza inte tycker om den hehe)



Senare idag ska jag iväg och jaga semlor, jag ska minsann iafl få äta EN :(
Nathalie&Victor kommer också upp på besök.
Min garderob kommer få sig en tilltuffsing..


ATJAA allihopa!
/ My

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin onsdag :)

2008-02-06 @ 09:59:38
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0