Godmorgon

Idag är det alla käras alla hjärtans dag!
Solen skiner, fåglarna kvittrar, vattnet ligger stilla och cyklisterna susar förbi som aldrig förr ^^

Vad händer en sånhär romantisk dag då?
Jo för mig är början ganska äcklig, naturkunskap (deadline) och medieproduktion b.
Men senare så kommer min Nathalie och hämtar upp mig för en romantisk fika i stan :)

Ska till stan innan och hitta nått riktigt sött till henne tänkte jag. Så det blir som en riktig dejt ^^.

Jag tänkte begrava mig i chips och dipp senare mot kvällen, får se om läget blir så illa.

Ha en skön alla hjärtans dag iafl!

Glöm inte o säga tillfolk att du tycker om dom :)
Det är väl det som dagen handlar om?

image5010

/ My



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0