Godmorgon

Godmorgon Allesammans

Idag är det måndag vilket betyder att Våra Bästa år alldelles strax ska ta och börja :)
Så himla skönt med lov!
Dock känner jag på mig att jag kommer bli rejält uttråkad om jag inte underhåller mig lite..
Nån som vill hitta på nått idag? ^^

Inatt drömde jag en så härlig dröm..
Jag var på någon tropisk ö med hela min familj. Vi åkte flygplan dit och sen blev vi nerkastade från flygplanet med resväskor och allt på en ö med pirayor ^^ (dock var den väldigt fin ändå). Sen gick jag omkring i souvernirbutikerna och letade efter nått fint samtidigt som jag jagade glittriga ögonskuggor i havet (hahaha vilka konstiga drömmar man kan ha).



Helgen var jättemysig på alla sätt och vis :) Har inte så jättemkt bilder att visa men kan nog slänga upp en gammal outfit-bild ifrån kvällen.

Kram My

Kommentarer
Postat av: Sanna

snygg blogg.
Ha en bra dag :D

2008-02-18 @ 12:11:25
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0