hmmm ^^

Jag och min kompis Nathalie har blivit partypinglor till 100% nu. Vi tänkte först ha en lite lugn helg denna som kommer men då skickar hon ett sms med vårt gemensamma horoskop till mig där det står b.la :

"Bästa stället: På krogen. Bästa datumen: 8-9/2. "

nathalie säger: MY vi MÅSTE ut på fredag kolla vad det stod i vårt kärleks och sexastro för februari
nathalie säger: ohhh just det det är ett SIGN
nathalie säger: vi ska till KROGEN
nathalie säger: hälsa kim med hon har samma horoskop

hahahah :') ska man lita på horoskop?

Jag älskar horoskop, tarot och allt sånt!
Nu börjar "Det okända" på tv4+!

image4896

/ My

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilket tycker/tror du blir årets charterresmål i sommar, dit typ alla kommer åka?

/Emma

2008-02-06 @ 20:04:48
URL: http://nordstromemma.blogg.se
Postat av: stina

då får man kanske ta sig till krogen i helgen.. jag e åsse skorpion..

2008-02-07 @ 10:14:55
URL: http://contaqt.blogg.se
Postat av: J M

jag e osså skorpion!! :) tänkte visserligen redan sticka ut men nu e man ju tvungen till det haha

2008-02-07 @ 16:40:35



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0