Kärleksgåvor :)

Okej nu ska jag försöka ge lite tips om allahjärtansdag-presenter (även om känns lite konstigt just nu och även eftersom jag är så romantisk erhm ^^)
Personligen så tycker jag nog mer att dom små och eftertänkta gåvorna är de mest fina. Istället för att få ett dussin rosor och en massa choklad så kan jag tycka att ett brev eller en personifierad-sak kan vara så mycket finare.


Har man ett förhållande och kankse vaknar upp tillsammans så kommer här ett litet tips :


Vem hade inte uppskattat att vakna upp till en riktigt mysig frukost?

Här är både en kakform och ett pannkaks/Ägg-stekjärn som man kan göra riktigt söta grejjer med :)
379 :- för kakformen (!!kan nt riktigt förstå varför så mkt) och 59 :- för stekjärnet. Båda två grejjer kommer ifrån Bluebox  (affären finns i malmö vid centralen för alla malmöbor)



För den kankse blyga och nervösa partnern som vill mycket men har svårt att sätta orden på rätt plats så finns denna lilla kärleksbok :


Här kan man fylla i / kryssa i känslor och skriva in hur man kände under första kyssen, första samtalet, första blickarna (ja allt ungefär).
Det kanske kan låta lite halvtråkigt att saker redan är ditsatta men alla har ju inte den poetiska sidan :)

150 :- ifrån Bluebox



För den extremt blyga och kankse anonyma romantikern så finns det alltid en liten bok om allt det fina med kärlek :)
Hade kunnat få vilken tjej/kille på fall och det är inte så avslöjande iheller så att man kan ana vem det är ifrån (om man nu skulle velat det).


69 :- Bluebox



Standard frakten ifrån Bluebox är 49:- (som tillkommer då man köper varan)

Detta var bara några utav alla tips jag har :) Det kommer nog upp lite mer senare idag.

/ My


Kommentarer
Postat av: Anonym

stekjärnet + massa andra hjärtformade saker finns även
på lagerhaus, så slipper man frakt.

2008-02-12 @ 17:11:16



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0