Schlagermys

image4946

Jag har precis kommit hem från schlagermys hos systrarna. Alltid en toppenkväll när man är med dom! Fick även äta mammas goda mat så mätt och belåten stegade jag hemåt i den kalla Februarinatten :)

Innan schlagermyset var det jobb hela dagen och efteråt stack jag och systrarna till Ikea och kollade in lite inredning och tips. Kom hem med en symaskin för bara 559kr! Nu ska det banne mig sys kjolar och klänningar på löpande band! Längtar!

image4947


Första projektet blir att sy Mys nya klänning från Gina Tricot till ett fint partyfodral. Den är inte riktigt smickrande som den är nu rent längdmässigt men det finns verkligen potential för att bli en bomb-blåsa ^^ 29kr är ju inte fy skam för den heller ^^

image4948


Reslutat kommer imorrn när jag sytt efter jobb :)

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0