Söndriga kläder

Ett stort mode som verkar vara på intåg är slitna jeans. Men inte bara lite halvslitna utan rent av totalt söndriga jeans. Detta konstaterade jag då jag kollade igenom lite modegalor och runway-walks. Inte sällan dök denna rockiga stilen upp.

image5171
Jag tycker det är rätt coolt faktiskt! Ser så där halv nonchalant ut och riktigt hett! My är på god väg med sina halvhåliga rock-jeans som hon bar vid recensionen av Fluffbabes-kläder. :)

image5172

Kram Liza

Men bara för att håligt är snyggt så behöver man ju inte ta det till det extrema som Brooke Hogan verkar ha gjort. Inte snyggt!

image5173

Kommentarer
Postat av: Alicia

haha vilket sammanträffade!:D satt själv och sandpapprade hål på min gamla jeans idag, ;)

2008-02-28 @ 20:10:51
URL: http://liitenflicka



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0