Sy-tankar

Gud vilka tråkiga tyger det finns i Malmös syaffärer! Jag vill ha jordgubbar, körsbär, fjärilar, blommor! Men nejnej, det finns gardinmönster och Byggare Bob, haha.

image5127


Kom på den briljanta idén att titta lite på Ebay. Vilka tyger där finns! Man kan söka på vad som helst och med säkerhet finns det träffar på det mesta under de 131 000 annonser som ligger inne med just tyger.

Tänkte sy en lite längre kjol än den korta jag gjorde sist. En lite mer vippig som jag kan ha min nya underkjol under. (den högra)

image5128


Jag tänker mig en svart vippig kjol med en bred rand längst ner av detta tyget:

image5129

Eller kanske till och med en minikjol likt den förra i detta tyget.

Sööööött! Tyget finns på Ebay och kostar ca 40kr för en Yard.

Kram Liza

image5130
Amatör på Photoshop, yes! ^^


Kommentarer
Postat av: anjelica

Ska oxå sy en kjol bland annat=) bästa stället jag hittar tyger är hos min mormor, men det är ju min mormor ;). gillar dina idéer dock:P

2008-02-25 @ 18:42:17
URL: http://anjelicab.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0