Valentines mys

Igår blev riktigt mysigt! Trots att jag inte alls gillar hela grejen med Alla Hjärtans Dag så kändes det ändå som att ngt liiitet måste man ju göra. Så vi åt god glass med maränger och tittade på en film :)

image5016


Jag fick välja film och trött som jag var efter en hel del jobb så blev det en lättsmält film, The Bee Movie.

image5015


Det faktum att jag nästan somnade efter 40minuter säger rätt mkt om filmen. Nej, det är absolut ingen film var jag rekommenderar. Tråkig.

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Maria.

vad synd att du inte tyckte om den! jag såg den på bio och tyckte att den var väldigt söt :)

2008-02-16 @ 15:46:16
URL: http://tja.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0