Bak-Söndag

Jag märkte att det var ngt främmande med min pojkvän när jag kom hem från jobb ikväll. Han var onormalt trevlig och gav mig massage och gullade.. Hm.. Det luktar tjänster.. haha.

Mkt riktigt.

Han pluggar på universitetet och har ett visst seminarium varje Måndag. Tydligen så turas dom om att vara fika-ansvarig och denna veckan ramlade det på honom. Han skulle baka. Om ni känner min pojkvän så vet ni att han är varken vän med vare sig spisen eller ugnen så detta uppdrag är förödande för hans självförtroende.. haha!

Snäll flickvän som man är så gick man ut i köket och donade lite.

image4784


En halvtimme senare hade jag gjort en sats äpple-muffins med kanel och kardemumma och en sats Snickers-kakor.

image4785


Så, nu är hans eftermiddag räddad :)

Jag vet att jag skulle äta godis enbart på Fred eller Lördagar. Men jag kan ju inte stå där med världens godaste smet utan att slicka skålen! Herregud, det vore ju skamligt att bara skölja ur den! Eller att inte få provsmaka sina mästerverk när man är klar.. Man vill ju veta att dom blivit godkända ^^

Nu är dom dock nerpackade efter att ha provsmakat en av varje, annars räcker det inte till dom imorgon. Phew! En anledning att inte äta mer ^^

image4786


Kram Liza

Kommentarer
Postat av: mamsen

ojojoj......vad det ser smarrigt ut!!!!!!

Kram mamsen

2008-01-27 @ 20:44:22
URL: http://ninniegustafsson.blogg.se
Postat av: Carro

JÖSSES , vad gott det såg ut :D

2008-01-27 @ 21:24:20
URL: http://acmd.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0