Beställ pizza online :)

Jag och min pojkvän skulle laga en god middag tillsammans idag då vi ska ha en myskväll (jag jobbar hela helgen) men då vi tittade ut och beskådade det sjukt tråkiga stormvädret så beslöt vi oss för att återigen ta på oss mjukis-kläderna och krypa ner under täcket och beställa hem pizza! :)

image4543


Jag googlade på hemkörnings-pizza och fick fram en riktigt cool sida som ni nog kan ha användning för!

www.onlinepizza.se

Där kan du göra vilken pizza-beställning som helst direkt online :)

Du anger ditt postnr och sedan visar den vilka pizzerior som har hemkörning i din stad. Du väljer en av dom och gör din beställning.

Du kan till och med baka din egen pizza genom att ange exakt vad du vill ha på. Min pojkvän gjorde det och tog skinka, räkor, lök, bacon och ost.. haha!

Du anger din adress och sedan skickas beställningen direkt till pizzerian. Inom 30sekunder har du en direkt anslutning till den valda pizzerian och dom godkänner din beställning.

Nu om 30minuter ska två pizzor anländas till oss och vi har inte ens behövt varken lyfta luren eller stiga ur sängen!

Smart! :)

Kram Liza



Kommentarer
Postat av: Josefine

Du får skriva ett inlägg sedan om den var god också ;)

2008-01-05 @ 19:46:34



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0