Bloggtorka

Jag vet inte riktigt vad som har hänt men på sistone har jag drabbats av en väldig bloggtorka!
Men jag ska se till att skriva en hel del i dagarna och i helgen :) Har ju inte ens visat upp alla julklappar än..mina tingeling - mjukisbyxor är helt anonyma än (iaf inför bloggvärlden)
Håret är kort och jag är än inte van..men det börjar närma sig..har fått flera komplimanger om att jag liknar Audrey Hepburn..och eftersom att jag har läst att hon var en bland världens vackraste kvinnor så kan man bara ta det som en komplimang?
En bild på mig och min Paulina på en buss in till stan från en förfest bjuder jag på iaf, trots det faktum att frisyren gömmer sig litegrann i det mörka.

image4656

/ Kim

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0