Dagens outfit

Nu ska jag bege mig till stan för en liten lunchfika med en av mina närmsta vänner. Vädret är grått och det är kallt, perfekt för en mysig fika!

Dagens outfit ser ut så här:

image4692


Stickad Ren-kofta - Ebay
Svarta strumpbyxor - Gina Tricot
Svarta stövlar - Skopunkten

Det blir invigning av min nya kofta som jag budade hem innan jul på Ebay. Hittade inte min storlek (Medium) så det fick bli en Large, men det gör inget. Den blir så där härligt oversize så man kan ha den till strumpisar istället :)

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: kiara

Gud vilken härlig kofta!

2008-01-21 @ 15:24:13
Postat av: Jenny

Kanonfin kofta ju!

2008-01-21 @ 16:41:52
URL: http://thetoasts.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0