Dagens outfit

Idag är det Lördag och jag ska jobba till klockan 17. Inte världens roligaste syssla på helgen men man får lite pengar att göra roligt för :)

Efter jobb ska jag iväg och festa på restaurang med systrarna, mysigt värre! Måste dock vara färdig och klar redan nu då jag inte hinner med ngt när jag slutat. (har dock med ombyte av skor, mina fötter hade dött om jag skulle skuttat runt i dom i butiken hela dagen :) )

Så här finner ni mig idag:

image4751

Tunika/klänning - H&M
Svarta shorts - Egensydda av ett par gamla byxor
Svarta strumpbyxor - H&M
Lack-pumps - Ebay

Längden samt färgen på klänningen är perfekt för min kappa :)

image4752

Röd kappa - Ebay

Hoppas ni får en skön dag idag!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken snygg tunika!

Ha en bra dag.

2008-01-26 @ 08:50:05
URL: http://anina.blogg.se
Postat av: - PiggyLotten, Elin

Riktigt riktigt RIKTIGT snyggt! Gillade outfiten skarpt! :D

2008-01-27 @ 21:54:15
URL: http://www.piggylotten.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0