Drömmannen?

"Han ska ha humor, älska husdjur och vara minst 1,77 m lång. Helst ska han också ha kort, mörkt hår och blå ögon. "

Så skriver aftonbladet om en undersökning hos kvinnor om den perfekta drömmannen.
Det första kan jag förstå men det andra är ju bara en smaksak ^^

Blir alltid så chockad när jag läser att humor toppar kvinnornas listor över mest önskade kvaliteer hos en man :) Chockad på ett bra sätt, såklart. Humor är det jag mest av allt värdesätter, utseende spelar inte en så stor roll, jag har inga mallar jag följer, bara jag blir attraherad av människan i sig. Tycker det är synd att det finns så många killar och tjejer som känner att de måste följa en viss "muskler/latino"-ram eller "smal/blont hår/stora bröst"-ram för jag tror/vet att när det kommer till kritan så är dom oväsentliga.

"mannen klär i vit t-shirt och jeans. Han har haft 3 seriösa förhållanden innan och ska tycka om att gå på teater"/ Aftonbladet

Tycker det låter lite väl roligt ^^ 3 seriösa förhållanden? vad spelar det för roll?

Det visade sig även att 99% inte skulle kunna dejta en man som avskydde djur, haha. Kan det ha med fortplantningsfrågan o göra?

Här är iafl en bild på "Mannen" som "alla" kvinnor vill ha!
Jake Gyllenhaal! Sätt igång o fajtas så står jag och tittar på! :)

image4669

/ My


Kommentarer
Postat av: Zolomon

Det här hade jag ingen aning om. Ökar definitivt mina chanser! :D

2008-01-17 @ 16:45:43
Postat av: My

Zolomon - Bilddagbok's-snubben ju ^^ så du är en mörkhårig kille med blå ögon och en härlig humor?

2008-01-17 @ 16:56:05
URL: http://Threeofakind.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0