Eternal sunshine of the spotless mind

image4510

Jag blev tipsad av min kära klasskompis Alexander att se filmen "Eternal sunshine of the spotless mind".

Det är en Drama/romantisk film ifrån 2004 med Kate Winslet och Jim Carrey i huvudrollerna.
Jag måste säga att jag hade väldigt svårt att se Jim Carrey i en seriös film efter b.la "The mask" men redan efter 10 minuter in i filmen så kändes det helt naturligt.

Filmen överraskade mig och jag önskar att jag hade sett den på bio eller på något bättre sätt än framför datan med kinesisk undertext ^^.

Underbar story och med ett fängslande manus så får den 4,5 av 5 stjärnor ifrån mig.

SE DEN!

/ My

Kommentarer
Postat av: Noleime

Mmm. den borde man kanske se...
Jag har en fråga till er, hur kan ni göra en sån snygg design? lite hjälp och tips här i bloggen hade inte skadat, särskilt om hur ni gör era dösnygga headers. svara gärna i min blogg om ni skulle vilja ge ett tips !

2008-01-02 @ 19:53:16
URL: http://noleime.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0