Fika-bilder

Igår var vi systrar ute i stan och hade mysigt. Såklart var en fika given och igår föll platsen på Espresso House. Kim och My som gått med i min äta-nyttigt-klubb skippade de onödiga sockerintagen och vi tog varsin grov bulle med sallad i och diet-läsk... ^^

image4840


Sen bar det av till frisören! Oj, vilken tid det tog att få rätt på in hårman. 1,5 timme satt vi där. Dock stylade hon det extra och så för att hon hade tid och jag är super nöjd! Inte en jätte stor skillnad men precis så som jag ville ha det med mer volym!

image4838


Trist nog så ösregnade det på vägen hem och jag stegade in genom dörren blöt som en katt. Tyvärr kan ni inte se mitt hår nu då det inte hade gett en rättvis bild av frisörens kämpande i så många timmar.. haha!

Visar imorgon!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Anonym

bild, bild, bild! :) :)

2008-01-31 @ 18:38:51



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0