Godkväll

Idag är det sista slappe-söndag.
Var ute och åt med familjen igår <3 jättemysigt! Foton kommer upp senare.

Jag har fått en så konstig känsla i magen, känns som jag har fått världens hårdaste slag mot mitt solarplexus. Har haft kroniskt ont där sedan i Fredags =/ Fast dock hade jag lite ondare än vad jag har nu, då la jag mig ner och hyperventilerade sån smärta jag kände. Vet inte vad det beror på..

Ligger mestadels och myser i min säng idag :) Har precis tittat klart på Em i konståkning på tv2.
Jag har alltid varit svag för konståkning! När jag var liten så kunde jag sitta och titta på det i timmar, sedan tog jag bort mattan ifrån parkettgolvet och lekte att jag var en konståkare :)

image4783

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0