Godmorgon!

Vår blogg har ändrat design! =D jag vaknade och satte på datorn precis och blev väldigt glatt överraskad! Liza kunde inte hålla sig.

Mycket mycket snyggare nu också :) det är ju ändå lite kallt och mörkt ute så då passar en mörk-lila nyans, sen ser man våra ansikten på direkten osså, så folk känner igen oss lite mer, det är alltid bra när man har en blogg.

Nu ska jag sätta mig med mitt favorit jordgubbs-te (som jag fått av lizen :)) och se på Våra bästa år, jag är ju ledig idag!

image4697

/ My

Kommentarer
Postat av: farkas

days of our lives kan vara världens sämsta program :D på 2:a plats kommer Married with children (love and marriage)

2008-01-22 @ 13:42:49
Postat av: h

ojoj, vilket lyft!

2008-01-22 @ 14:17:49
URL: http://tjolanta.blogg.se
Postat av: Anonym

jag ser ingen skillnad på designen, inga bilder på er eller någonting :S

2008-01-22 @ 19:27:12
Postat av: Melan

Våra bästa år är väl kanske så dåligt, men endå sitter jag fast i den serien och det har jag gjort sen 1997 :P haha...kanske därför jag inte kan sluta se;P

2008-01-22 @ 20:40:36



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0