Godmorgon

Jag sov så himla gott inatt, blev så lessen när jag var tvungen o gå upp för o göra vid mig inför skolan :')
100% sovmys! Damn, man skulle varit ledig!

Vaknade av att jag hade en låt-rad i huvudet, jättestörigt! Det är en partylåt och jag kommer inte alls på vad låten heter =O "No I wouldn't dance for another, No I wouldn't dance for another" och så går det så helatiden =D Måste ha drömt en härlig dröm inatt.

Har städat mitt rum nu inför ikväll =) Några utav mina käraste flickor kommer hit, utgång ikväll! Kanske Buddha Lounge? Kb? eller bara någon Pub?

Vet ni något kul i Malmö idag så skriv gärna!
image4723
/ My

Kommentarer
Postat av: Julia

åh vilken söt katt :)

2008-01-25 @ 08:50:02
URL: http://juliajosefine.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0