Juno

image4631

Jag måste tipsa om en film som jag såg för ett bra tag sedan :)
Juno!
Såg den på lussevakan som jag var på för någon månad sedan.

I rollerna har vi Michael Cera (en utav mina favoriter) och Ellen Page (som förövrigt också är riktigt bra).
Det hela handlar om en ung tjej som blir gravid med sin bästa killkompis och hennes väg till att hitta ett bra hem åt barnet.

Filmen är rolig, tönt-mysig och romantisk. Verkligen inte en film som man kan ana vad som kommer att hända och inga tacky scener som många andra filmer har.

Jag blir kär i deras relation och familjerelationen som Ellen har.
Gå och se Juno om ni har tillgång till att göra det :)

En feel-good-movie!

/ My

image4632

"You're a part time lover and a full time friend
 The monkey on you're back is the latest trend
I don't see what anyone can see, in anyone else
 But you"


Kommentarer
Postat av: jennifer

Jag tkr inte den va så bra :( skitsnygg header ! :)

2008-09-02 @ 22:56:29
URL: http://metrobloggen.se/starofusa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0